Wednesday, April 20, 2011

Gadis Turki Islam Pertama Berbogel Untuk Playboy

Ini merupakan satu lagi berita yang menggemparkan dunia dimana seorang wanita Islam dari Turki telah berbogel untuk majalah lucah terkenal "Playboy" lapor sebuah akhbar Jerman semalam.

Wanita itu telah mengambil satu keputusan yang dianggap terlalu bodoh kerana sanggup bergambar untuk kulit depan majalah Playboy Jerman dengan satu payudaranya terdedah.

Dia yang juga merupakan seorang aktres yang membintangi drama telenovela Jerman "Bad Times" menyatakan bahawa dia mahukan satu kehidupan bebas daripada semua halangan yang terpaksa diikuti ketika zaman kanak-kanaknya.

Tindakannya itu telah menyebabkan kemarahan masyarakat islam Jerman dan hal ini telah menyebabkan ibunya memutuskan perhubungan dengan aktres berkenaan. Bagaimanapun dia merayu keluarganya memaafkan perbuatannya itu.

Jika dilihat kembali tindakan bodohnya itu bakal mengundang rasa marah bukannya setakat dikalanagan masyarakat islam Jerman sahaja malah dikalangan masyarakat islam khususnya. Apa komen anda?

14 comments:

  1. Subahanaallah....apa yang akan terjadi kat dunia ini

    ReplyDelete
  2. Memalukan...
    Biarlah dia yang menerima akibatnya...di dunia dan di akhirat nanti...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, karena ternyata masyarakat muslim masih merasa tabu untuk hal gila seperti ini. Sy akan kuatir kalau seandainya masyarakat muslim akan cuek saja kalau hal seperti ini terjadi. good info.. thnaks...

    ReplyDelete
  4. harap2 idak le terjadi kat negara kita...
    jangan le sampai tahap camtu...

    ReplyDelete

Popular Posts