Thursday, May 12, 2011

Ulangtahun Umno: Edar Buku Lucah Anwar

Situasi politik yang semakin terdesak menyebabkan Umno mengambil jalan pintas mengedarkan buku anti-Anwar pada malam ulangtahun Umno ke 65 di Kuala Lumpur semalam.

Buku setebal 555 muka surat itu yang berjudul "Tuhan, Politik dan Seks" tersebut dikarang dalam bahasa melayu oleh penulis kontroversi Syed Hussein Al Attas dan diberikan secara percuma sebagai cenderamata kepada semua hadirin dalam sebuah beg.

Buku yang diedarkan tersebut memaparkan gambar palsu Anwar yang beraambut panjang perang, berkuku merah dan bergincu dengan label 18sx di muka hadapannya.

Kandungan buku tersebut menyentuh secara terperinci tentang dakwaan salahlaku dan orientasi seks pemimpin pembangkang itu. Kendungan buku tersebut juga menyatakan bahawa simbol PKR melambangkan biseksual.

Turut sama dihentam oleh penulis buku tersebut ialah Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Syed Hussien menulis dalam satu bab yang menyatakan bahawa "Nik Aziz: Ulama Nyanyuk".

Syed Hussien, 74, sebelum ini dikenali "Pak Habib" adalah seorang penilis buku politik yang digelar sabagai penulis upahan oleh pengkritiknya.
Buku yang dikeluarkan tersebut menunjukkan bahawa Umno semakin kehilangan taring dalam memperjuangkan agenda politiknya kerana seringakali menggunakan modal politik seks sebagai acuan untuk menjatuhkan lawannya.

Sebelum ini juga Umno pernah mengeluarkan video seks untuk melancarkan serangan peribadi keatas pemimpin pembangkang tersebut dalam usaha untuk menghapuskan pengaruh politik Anwar yang semakin kuat.

Adakah dengan melancarkan serangan peribadi itu mampu untuk menjatuhkan Anwar? Tidak mungkin..kerana rakyat semakin faham dengan permainan politik kotor yang selalu dimainkan oleh Umno dan rakyat semakin jijik dengan modal seks yang sama tiap-tiap kali melancarkan serangan peribadi mareka terhadap Anwar!

3 comments:

  1. siapa yang buat buku tu mmg tak pro lah..

    ReplyDelete
  2. Hari-hari cerita sexs & liwat, itu yang orang bosan nak ambil tahu berita kes begitu, tiada modal lain akbar dan tv. Itu yang malas beli paper dan tonton berita sedemikian, lebih lagi bersama anak-anak, Anak anak asyik tanya nanti apa itu liwat, kalau tidak tanya pada ibu bapa, mereka akan ambil tahu dari orang lain..., bila ambil tahu dari orang lain... macam-macam boleh jadi?.

    Bab Malam ulang tahun itu sepatutnya penuh kesyukuran tetapi penuh dengan kejijikan...

    ReplyDelete
  3. beginilah suasana politik di negara kita...

    ReplyDelete

Popular Posts